Het komt dichterbij... - Reisverslag uit Lier, België van Fien Bijnens - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij... - Reisverslag uit Lier, België van Fien Bijnens - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij...

Door: Fien

Blijf op de hoogte en volg Fien

27 Februari 2014 | België, Lier

Nog een paar uurtjes en ik vertrek richting Tanzania! Het moment waar ik al zo lang naar heb uitgekeken, staat eindelijk voor de deur. Mijn valies eindelijk gemaakt, ik heb van iedereen afscheid genomen. Ik zie het volledig zitten. Ik stijg deze nacht op om 6 uur in de luchthaven en na 10 uur vliegen zal ik aankomen, spannend! Hopelijk zal daar de persoon staan die ons naar het huisje zal brengen. Ik kijk er naar uit om iedereen daar te ontmoeten. Ik zal verblijven in een gezin met een mama en drie kinderen. Ik heb hier nog niet zo veel informatie over, maar het zal wel allemaal snel duidelijk worden daar. Tijdens mijn reis zal ik vergezeld worden door Shanah. Wij vertrekken deze nacht samen met het vliegtuig en zullen ook in hetzelfde gezin verblijven. Ik ben blij dat we deze ervaring samen kunnen delen en dat ik iemand heb waar ik altijd bij terecht kan. Wij zullen samen in een klein gezondheidscentrum dat 18 bedden telt, stage lopen. Hier zullen wij mama’s begeleiden tijdens de bevalling. Ik ben heel benieuwd naar hoe het daar zal zijn. Shanah en ik hebben elk één koffer bij vol medisch materiaal. Iedereen bedankt om te sponsoren voor dit medisch materiaal!
Zo, dit was mijn eerste verslagje. Ik steek het laatste nog in mijn valies en kruip in mijn bed voor een korte nacht.

  • 27 Februari 2014 - 20:12

    Eveline :

    Dag fien!

    Heeel veel succes en veel plezier ginder in Tanzania!
    GENIET ERVAN !

    Groetjes uit Lier! ;-)
    xxx

  • 27 Februari 2014 - 20:21

    Nena:

    Heel veel plezier Fien!
    Veilige reis!
    x

  • 27 Februari 2014 - 20:30

    Lotte Corsmit:

    Veel plezier maatje!!
    Doet het daar heel goed, zet duizend kinderen op de wereld en geniet vooral heel heel hard van het prachtige land!

    Dikke zoenen en we skypen eens he!!

  • 27 Februari 2014 - 21:44

    Sabine:

    Dag Fien,
    Heel veel succes , werkgenot en plezier in Tanzania. Ik kijk ernaar uit om je mooie verhalen te horen nadien.

  • 27 Februari 2014 - 22:58

    Alien:

    Hoi lieve Fien!

    Heel veel plezier daar en maak er maar iets leuks van!
    Ik zorg goed voor uwe knor en zal af en toe posten hoe het ermee gaat ;p hihi.

    Dikke kusjes en ik denk veel aan jou!
    Van iemand die je nu al mist xx

  • 01 Maart 2014 - 15:17

    Amber:

    Hey Fientje,

    Hopelijk ben je goed aangekomen daar. We zijn allemaal heel blij dat we je hebben zien vertrekken. Die glimlach op uw gezicht zei genoeg :)
    De afgelopen uren zal je al veel meegemaakt hebben! Ik ben heel benieuwd!

    We zijn Knor al eens gaan knuffelen, en Alien haar lievenheersbeestje ligt er al bij ;-)

    Dikke kus,
    Amber xxx

    PS: Het is gelukt om het land te veranderen!

  • 05 Maart 2014 - 19:18

    Maria:

    Hey fien

    We wensen je een toffe en leerzame reis!
    En ben je al aan het werken? Hoeveel kinderen helpen geboren worden?
    Veel geluk!

    Moeke, vake & de rest van de familie
    Xxx

  • 07 Maart 2014 - 19:38

    Mama:

    Dag Fien,

    Ik ben heel benieuwd naar wat foto's enzo! Maar zoals het internet daar werkt, 'Hakuna matata' zeker!
    Ik hoor dat het daar in het gezin allemaal wel ok is!Oef! Amuseer jullie en geniet ervan!

    Veel succes!
    Mama

  • 08 Maart 2014 - 08:37

    Greta:

    Hi Fien! I hope you're having a good experience! kisses :)
    Greta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Lier

Fien

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 9233

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 12 Mei 2014

Buitenlandse stage Tanzania

Landen bezocht: